جايزه 5هزار
توماني عضويت سيستم درآمدزاي
فروتل
جايزه 5هزار
توماني عضويت سيستم درآمدزاي
فروتل
پاداش عضويت در سيستم سبز
درآمد فروتلي

آیا به جبهه راه سبز امید می پیوندید؟

۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

زنان چادری هم با ما سبز می شوند.

مریم. ر- من یک شهروند ایرانی هستم که اهل تهران نیستم و چون در شهری که زندگی میکنم همه زود شناخته میشوند نتوانسته ام در راهپیمایی اعتراضی مردم شرکت کنم اما روز 5 شنبه که به دلیلی در تهران بودم به همراه خانواده همسرم به خیابان رفتیم که همه زنان گروه از جمله خودم چادر به سر داشتیم. اول همه فکر کردند ما احمدی نژادی هستیم، اما ما نیز مثل آنها شعار دادیم، گاز اشک آور خوردیم، از عربده لباس شخصی ها ابراز نفرت کردیم و...
میخواستم بگویم اولا چادری ها هم با مردمند. به ما به چشم یک احمدی نژادی نگاه نکنید. دوم، احساس می کنم در قیامت خیلی شرمنده اهل بیت نباشم، چون من هم تا آنجا که میتوانم برای پیروزی این نهضت تلاش میکنم، چه با روشنگری مردم در محل کارم و چه با شرکت در اعتراضات همراه مردم.

۱ نظر:

  1. هیچکس از مردم مذهبی انتقادی ندارد آنها هم ایرانی هستند وکشورشان را دوست دارند فقط آن دسته که از مذهب برای خود دکانی ساخته اند وهرچه از دستشان برمی آید ظلم و ستم میکنند مورد نفرت همه میباشند.

    پاسخحذف