جايزه 5هزار
توماني عضويت سيستم درآمدزاي
فروتل
جايزه 5هزار
توماني عضويت سيستم درآمدزاي
فروتل
پاداش عضويت در سيستم سبز
درآمد فروتلي

آیا به جبهه راه سبز امید می پیوندید؟

۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

عليخاني(عضو فراکسیون خط امام مجلس):اولين بار نيست كه مسئولين سپاه اظهار نظر سياسي مي‌كنند

قدرت‌الله علیخانی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در واكنش به اظهارات اخیر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور، مطرح کردن چنین اتهامات سنگینی به هیچ عنوان به نفع نظام و انقلاب نیست.چرا كه طرح این مسایل، به عدم آرامش در کشور دامن زده می‌زند.
عضو فراكسيون خط امام(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بارها تاکید کرده‌اند که نیروهای مسلح سپاه و بسیج نباید وارد مسایل سیاسی شوند. در غير اينصورت هم به خود و هم به کشور آسیب مي‌رسانند.
علیخاني در واكنش به اظهارات سردار جعفری یادآور شد : متاسفانه با طرح این گونه مسایل در جامعه فضای بدبینی ایجاد می‌شود و بی شک به انقلاب نیز لطمه خواهد زد.
وی با بيان اينكه این صحبت‌ها با استناد به اظهارات یکی از متهمین گفته شده است، اضافه کرد: با استناد به صحبت‌های یک متهم نباید به شخصیت‌های بزرگ اتهام زد. البته این اولین باری نیست که مسوولین رده بالای سپاه در مورد مسایل سیاسی اظهار نظر کرده‌اند.
وی با اشاره به خاطره‌اي از آیت‌الله خلخالی گفت: ایشان به مزاح گفته‌اند که نان ما در دعواست و انگار این روزها هم نان بسیاری از افراد در دعواست. حال آنكه اینگونه اظهارات به ایجاد آرامش در جامعه کمکی نمی‌کند.
عليخاني با اشاره به سخنان مهم هفته گذشته رهبری كه موضوع وابستگی این بزرگان سياسي اصلاح‌طلب به بیگانگان را رد کرده‌اند، ادامه داد: مطرح کردن این اظهارات پس از سخنان مقام معظم رهبری صحیح نیست. چرا كه همگی باید به ایجاد ارامش در جامعه کمک کنند. . همه نامبردگان در اظهارات اخير سردار جعفري از یاران انقلاب و معتقد به ولایت‌مداری که همان میراث امام خمینی (ره) است، هستند.
وی در پایان گفت: متاسفانه این اتهام زدن‌ها به شخصیت‌ها و حرمت شکنی‌ها چند سالی است که در کشور رواج پیدا کرده و انگشت این حرمت شکنی‌ها همواره به سوی یاران راستین امام و شخصیت‌های موثر قبل و بعد از انتخابات نشانه گرفته می‌شود.
سایت تحلیلی کلمه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر