جايزه 5هزار
توماني عضويت سيستم درآمدزاي
فروتل
جايزه 5هزار
توماني عضويت سيستم درآمدزاي
فروتل
پاداش عضويت در سيستم سبز
درآمد فروتلي

آیا به جبهه راه سبز امید می پیوندید؟

۱۳۸۸ شهریور ۲۵, چهارشنبه

نمی‌شناسمت اما تو آشنای منی/ شعر وارده

صدای قلب من، آوای من ، " ندا " ی منی
" ترانه " ای تو که می جوشد از لبان خموش

دریده پهلوی " سهراب " بی نوای منی
زلال قطره ی اشکی که می چکد ز دو چشم

غرور زخمی " اشکان" ی و هخای منی
شکوه نافذ شوشی به زیر تلّ دروغ

شکسته گنبد " کسرا " ی من، سرای منی
هویت گم من در هزار توی زمان

نشان شیری و خورشیدی و همای منی
به زیر سایه ی ضحاک های دشنه به دست

درفش " کاوه " به کف رایتی، لوای منی
نماد و معنی "ایمان" و درّ " نادر" شعر

تبلور دل " رامین" ویسه های منی
قیام " بهمن" اسفندیار کشته به مکر

علیه حقّه و جادو به خونبهای منی
ز خیل لشکر " یعقوب "لیث آمده ای

نگاهبان رهایی و عشق و رای منی
تو جوهر همه عرفانی و تو معنی زهد

" سرور" من ، غم من ، خوف من رجای منی
یگانه عارف بر حق تویی به مذهب نور

امام و مرشد و " سالار" و مقتدای منی
به رغم هتک و تجاوز به رغم ظلم و ستم

تو یی که " مریم "عذرایی و گوای منی
سرآمد همه پیغمبران و خاتم عشق

"محمد" ی ّ و رسولی و "مصطفا "ی منی
تو را نه کینه ی دشمن که جهل حد زده است

" امیر " کشته به تزویر ناروای منی
تویی تو خون خدا بر کبود خاک نفاق

" حسین" کشته به صحرای کربلای منی
پناهگاه منی زیر بارش غم و یاءس

امام غایب و "مهدی "و ملتجای منی
هزارسال نشستم در انتظار بهار

تو وقت و موعد و " میلاد" و اعتلای منی
تجسد همه تاریخ و" آرمان " و امید

تجسم همه رویا و خوابهای منی
تمام عمر تو را جسته ام به خواب و خیال

تو" افتخار"همه عمر و سالهای منی
صدای عاصی شهری که مرگ را خفه کرد

تو استجابت هر خواهش و دعای منی
عدالت و حق و آزادی و امید و نشاط

شفای دردی و درمانی و دوای منی
منبع: وبلاگ با زبان بی زبانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر